Käytiin porukalla reenaamassa esineruutua. Tallattiin n. 40*25m kokoinen alue.
Rexille vietiin 5 vierasta esinettä alueelle niin, että katsottiin kun ne vietiin. Tarkoituksena tuoda niistä 3. Hyvin nousi esineet, mutta palautukset vähän takkus. Koira olis mieluummin jäänyt lelujen kans ruutuun:/
Pojulle vietiin myös esineet (vieraat) samalla tapaa kuin Rexillekin ja nostettiin niistä 3. Kyllä täytyy sanoo, että välillä on hieno katsoo kokeneen koiran hyvää keskittynyttä työskentelyä. Tosi hienoa työtä, kun vaan aina pelittäisi yhtä hyvin:)



Kommentit