Tänään aamulla ensin hakureenit, vain Vinski mukana. Sille otettiin 4 pistoa pakoina. Tokalla joutu tekemään kovasti töitä, kun meni niin kauaksi etsimään ja maalimies oli lähempänä. Siihen otettiinkin sitten vielä uusi lähetys ääniavun kera. Silti edelleen meni sinne paljon kauemmas, mutta nyt palasi takasin päinkin etsimään ja maalimies löyty:) Muut pistot ok.

Hakureenien jälkeen tehtiin pieni alkeis esineruutu. Tallattiin joku 10x35m alue. Vein sinne aika perälle yhden esineen, avustaja piti sillä aikaa koirasta kiinni. Lähetys ja sinne meni:) Vähän aikaa joutu hakemaan, kun oli uusi juttu. Mutta lelu löyty ja toi sen mulle päin, ei ihan mulle asti. Jäi sen kans joku 5m mun eteen omimaan sitä esinettä. Juu, pitäs saada se nouto kuntoon, työn alla:)

Illalla vielä tokoiltiin kotona. Vinskille seuraamista. Sitten käytiin kaikki jäävät apujen kanssa läpi. Luoksetuloo pari kertaa. Kapulan pitoo tossa mun edessä. Sain sen pari kertaa jo nostamaan sen kapulan mulle maasta ja tulemaan itse eteen luovutusasentoon. Näitä toistoja ei voi vielä ottaa kun ihan pari peräkkäin, muuten menee leikkimiseks kapulan kans (heittelee kapulaa, pureskelee jne.). Sitten käytiin kaukojen kaikkia vaihtoja läpi. Ja loppuun vielä pujoteltiin vähän jalkojen välistä:)

Rexille seuraamista, liikkeestä istuminen, kaukoja, tunnari ja loppuun vielä naksuteltiin merkille menoa.

Pojulle kans mielen virkistyksenä seuraamista, jalkojen välistä pujotteluta jne..

Perjantaina oltiin Vinskin kanssa Koivun hallilla agiliidon ryhmäreeneissä. Vauhtia ja intoo löytyy, päästään jo jotain ratapätkiäkin tekemään. Se on vaan kovin vaikee kääntää, kun pääsee vauhtiin, ei millään malttaisi himmata vauhtia ja tulla mua kohti. Otettiin erikseen myös pussia ja sellasta pentukontaktiestettä.